license key

Geachte,

Waar kan men bij een bestaande licentie de license key terug vinden.

Bij help->license vindt ik de license ID terug maar niet de license key.  Ik heb de license key nodig om te weten welke key ik wens up te graden.

Mvg,

 

Kristof Recour

 

Comments

  • Om je persoonlijke gegevens te beheren klik je op 'Mijn Bricsys' op de linkerzijde van de Home page van de Bricsys website. Op de 'Mijn gegevens' pagina kies je rechts bovenaan 'Mijn licenties en support contracten'.

     

  • Beste Louis,

    Ik ben blijkbaar niet heel duidelijk geweest: waar kan men de license key terug vinden bij de geïnstalleerde Bricscad.  Ik wens namelijk bij één van onze PC's een upgrade uit te voeren van Bricscad.  Bij de bestelling van deze upgrade wordt echter gevraagd welke license key men wenst up te graden.  Wanneer ik op deze PC Bricscad opstart en kijk naar Help->license, dan vind ik nergens de license key terug (het enige wat ik terug vind, is een license ID bestaande uit 6 cijfers).  Weet jij waar je de license key (bestaande uit 6 x 4 karakters) kan terugvinden?

    Alvast bedankt, Kristof

  • Kristof,

    Dien even een Support Request in met deze license ID.  We laten je dan weten welke Bricscad license key hiermee verbonden is.

    Met vriendelijke groeten,

    mark

     

     

  • Geachte,

    Ik had het graag geweten voor al onze licenties, zodat ik kan nazien welke licentie op welke pc staat geïnstalleerd.

    Alvast bedankt,

     

    Kristof

  • De license ID is nu toegevoegd onder 'Mijn Bricsys', zodat je daar makkelijk de ID kunnen 'matchen' met de gebruikte licentie sleutel:

    http://www.bricsys.com/protected/common/mystuff/mystuff.jsp

    Kijk bij 'Mijn licenties en support contracten'

  • There is also a variable LICKEY (just type it on the command line).

This discussion has been closed.